Årsrapport 2011

I 2011 hadde Wild X 94 aktivitetsdager, fordelt på 45 forskjellige turer, kurs og aktiviteter. Av dette var det 25 overnattingsturer. Vi har jaktet, fisket, teltet, besteget fjelltopper, og hørt harelosen gjalle gjennom skogen. Vi har gjennomført tre jegerprøvekurs med til sammen 50 deltakere.

Det har vært avholdt flere lokale aktiviteter og turer. På Østlandet har vi hatt åtte fisketurer. I Nordnorge har det vært arrangert 7 forskjellige turer, hvor fiske og kanopadling har vært sentralt. Aktivitetsbasen i vest har arrangert fem forskjellige aktiviteter, som inkluderer havfiske, ørretfiske, teinefiske etc.

Alle turer ble basert på dugnadsarbeid, og det ble nedlagt minst 7 000 timer frivillig arbeid. Av større turer og arrangementer kan nevnes gjeddefiske i Engerdal, grotte- og topptur til Lom, sjøfisketur til Sotra, kombinert ledersamling og jakttur på Finse, rype- og harejakt i Gausdal, sommercamp i Odalen, skirenn på Hornsjø, og småviltjakt ved Sarpsborg.

Last ned Wild X Årsrapport 2011.

Skroll til toppen